Garantie & Klachten

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie (1 jaar voor 2de hands producten). Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.Desondanks kan het zo zijn dat je een ondeugdelijk product ontvangt. In dat geval kun je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen.

Garantievoorwaarden:

– Het toestel bevat geen water- en valschade.

– Het toestel heeft geen barsten in het scherm.

– Als het toestel niet onder de garantie valt kan de garantie onderzoekkosten aanrekenen aan de klant.

– Bij Apple producten dient u de icloud volledig uit te schakelen bij uw toestel.

– Mits het toestel niet onder garantie valt, kan Repairstore verzendkosten aanrekenen.

– Repairstore geeft geen vervangtoestel aan de klanten die op afstand hun aankoop hebben gedaan.

Let er wel op dat de garantie direct via Repairstore verloopt. Indien een toestel zonder toestemming van ons door een derde partij gerepareerd wordt, dan vervalt de garantie. Schade die buiten de garantie wordt opgelopen kunnen wij tegen een scherpe tarief repareren.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Repairstore
Europalaan 89
3600 Genk
0493 33 22 22
info@repairstoregenk.be

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen